Avatars

What do you like and dislike about this site? How could we improve it?

Moderators: Saturn, Malia, Thilo

Postby Saturn » Thu Aug 04, 2005 9:27 am

No, dont change it - it's perfect - Dr Z is always pretty despondent :lol: :lol: :lol:

I might look for Fry and we could start up a Keats-Futurama appreciation society :roll:

Monroe Doctrine would definitely be Bender :wink:
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Steph J » Sun Aug 21, 2005 1:29 pm

Despondence wrote:Nope, not working (or at least, I don't see it). Did you upload it or link it? (I used the linking option).


Yeah, i'm going to have to use the linking thing as well. I spent ages shrinking the Bolan picture though :x
Maybe I'll find on the way down the line, that I'm free- free to be me (8 years on, I think I've achieved this ;))

http://www.keatsian.co.uk
User avatar
Steph J
 
Posts: 25
Joined: Sun Jul 24, 2005 2:59 pm
Location: Newbury

Postby Saturn » Sun Aug 21, 2005 1:45 pm

Cool avatar
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Steph J » Sun Aug 21, 2005 2:15 pm

:shock: How come your avatar is so big?! Thats not fair..
Maybe I'll find on the way down the line, that I'm free- free to be me (8 years on, I think I've achieved this ;))

http://www.keatsian.co.uk
User avatar
Steph J
 
Posts: 25
Joined: Sun Jul 24, 2005 2:59 pm
Location: Newbury

Postby Saturn » Sun Aug 21, 2005 10:07 pm

Get a free account on photobucket:

http://photobucket.com/
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Despondence » Mon Aug 22, 2005 12:19 am

Holy crap.

It's not a contest you know...

I seem to recall Thilo saying something about having to disable the avatar function on his Rilke site, because the users found it distracting. Can't imagine why.

Although I guess, if avatar size was proportional to the number of posts, you're right on target :)

Hey Steph J, why are there two people in your picture? Which one are you?
Despondence
 

Postby Saturn » Mon Aug 22, 2005 12:36 am

Yeah they really distract from the incisive and fascinating debates going on all the time here :roll: :roll:

Come on - having avatars will give this site a kick up the whatsit and give something to look at - it can all get very dry and humnourless here sometimes being all so "literary" and high-brow :lol:
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Steph J » Mon Aug 22, 2005 12:54 pm

Despondence wrote:
Hey Steph J, why are there two people in your picture? Which one are you?


:D My avatar is an early image of T.Rex- thats Marc Bolan on the left (he is king) and Mickey Finn, his bongos player, on the right.
Bolan was killed by a tree in 1977 :cry:

Anyway, a photo of me can be found here, along with interesting (?!) facts about me:

http://members.msn.com/?mpp=4263~7gAAAA ... h30FblcfE$

[/url]
Maybe I'll find on the way down the line, that I'm free- free to be me (8 years on, I think I've achieved this ;))

http://www.keatsian.co.uk
User avatar
Steph J
 
Posts: 25
Joined: Sun Jul 24, 2005 2:59 pm
Location: Newbury

Postby Saturn » Mon Aug 22, 2005 1:30 pm

Steph J wrote:Anyway, a photo of me can be found here, along with interesting (?!) facts about me:

http://members.msn.com/?mpp=4263~7gAAAA ... h30FblcfE$

[/url]


You are very pretty :oops:
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Steph J » Mon Aug 22, 2005 2:38 pm

haha! :D thankyou, but you must be blind.

I'm going to sign up with photobucket later. This is an avatar war! :D
Maybe I'll find on the way down the line, that I'm free- free to be me (8 years on, I think I've achieved this ;))

http://www.keatsian.co.uk
User avatar
Steph J
 
Posts: 25
Joined: Sun Jul 24, 2005 2:59 pm
Location: Newbury

Postby Saturn » Mon Aug 22, 2005 11:14 pm

I certainly am not blind :wink:
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Despondence » Tue Aug 23, 2005 1:54 am

Steph J wrote::D My avatar is an early image of T.Rex- thats Marc Bolan on the left (he is king) and Mickey Finn, his bongos player, on the right.

Whoops! :oops:
(no points fo me)

Steph J wrote:Bolan was killed by a tree in 1977 :cry:

What, you mean, like an Ent? What a way to go....
Despondence
 

Postby Saturn » Tue Aug 23, 2005 10:24 am

Um... he crashed into a tree with hsi car.

Ents were not involved :lol: :lol: :lol:
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

Postby Steph J » Tue Aug 23, 2005 4:56 pm

Stephen Saturn wrote:Um... he crashed into a tree with hsi car.

Ents were not involved :lol: :lol: :lol:


:D indeed, they weren't.

Marc's girlfriend (Gloria Jones) was driving the car and it swerved on the road and rammed into a tree. He died instantly, but Gloria's still alive, and they had a son called Rolan Bolan :)
Maybe I'll find on the way down the line, that I'm free- free to be me (8 years on, I think I've achieved this ;))

http://www.keatsian.co.uk
User avatar
Steph J
 
Posts: 25
Joined: Sun Jul 24, 2005 2:59 pm
Location: Newbury

Postby Saturn » Tue Aug 23, 2005 9:32 pm

Okay, the avatar wars begin - now what can I get now???

Strange combination, Bolan and Keats :lol:
"Oh what a misery it is to have an intellect in splints".
User avatar
Saturn
Forum Administrator
 
Posts: 3882
Joined: Mon Apr 12, 2004 10:16 am

PreviousNext

Return to Feedback

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron